Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

opzoek naar vrouwen met bekkeninstabiliteit!

  • ester van den berg

    Hallo,

    Ik ben Ester van den berg. Ik ben bezig met een verkorte opleiding voor kraamverzorgster. Hiervoor moet ik een werkstuk maken over bekkeninstabiliteit en nu ben ik op zoek naar vrouwen met bekkeninstabiliteit die mij iets meer kan vertellen hoe ze het zelf ervaren, en wat je graag wil wat de kraamverzorgster doet in de kraamweek. (Wat jij belangrijk vind)

    ik hoop dat iemand hier iets meer over wil vertellen. Je kunt naar mij mailen: estervdberg@hotmail.com

    gr ester

  • willy meijerink

    ik heb 28 jaar geleden bekkeninstabiliteit gehad en ben hier door verlamd geraakt en heb 2 maanden in een hangmat gelegen en moest toen weer leren lopen want dat ging zelfs niet meer.ik ben nu dus 28 jaar verder maar het heeft mijn leven wel verandert ik kan niet zo heel goed een heel eind lopen en stil staan wil ook niet en ik loop ook bij een ostiopaat waar ik soms baat mee heb maar ook niet altijd.nu merk ik ook dat ik ouder word en ik wel steeds beperkte word in de dingen die ik graag zou willen doen maar dan kan dat vaak niet dan zit het bekken weer vast en omdat mijn rug niet stabiel is heb ik regelmatig rug klachten bekkeninstabiliteit zou mede veroorzaakt door hormonen er zijn zelfs artsen denken zelfs dat het met het vlees eten veroorzaakt word door dat het vee ook ingespoten worden met hormonen om te groeien

    toen ik dit 28 jaar geleden kreeg was er nog weinig bekent met dit probleem en in de zwangerschap werd het afgedaan als bandenpijn maar in de zwangerschap kreeg ik al loop problemen en kon dat soms niet als ik toen een band gedragen had om de heupen dan was me deze ellende bespaart gebleven

    wat ik graag zou zien dat is dat zwangere vrouwen geen vlees en vleeswaren zouden eten als je goed voor je zelf bent rook en drink je toch ook geen alcohol

    als ik dit had geweten had ik geen vlees gegeten in die periode dan was me veel ellende bespaart gebleven