Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welkom

  • orthopedie-bekkeninstabiliteit.pagina

    Hallo en welkom op de prikpagina voor bekkeninstabiliteit

  • Ingrid

    Hallo,

    Ik zal me even voor stellen.

    Ik ben Ingrid en zwanger van mijn tweede kindje. Bij de eerste zwangerschap heb ik veel bekkenklachten gehad, maar omdat ik dacht dat dit normaal was heb ik er weinig aandacht aan besteed. Na de bevalling zijn de klachten verergerd en doordat ik mijn klachten bleef negeren, werd het steeds een beetje erger.

    Na 3 maanden na de bevalling ben ik pas begonnen met fysiotherapie en dat hielp aanvankelijk goed. Maar toen liep mijn ouderschapsverlof af en ging ik weer aan het werk.

    De combinatie van werken en kind verzorgen viel mij lichamelijk zwaar. Na anderhalve maand werken kon ik op een morgen niet meer staan, ik zakte zo op de grond. Alsof alle touwtjes waren doorgeknipt.

    Door onbegrip van mijn werkgever, werd het ook nog eens psychisch zwaar voor me, dat heeft mijn herstel niet erg bespoedigd helaas.

    Al met al heeft het anderhalf jaar geduurd voordat ik zo goed als pijnvrij weer “normaal” wandelen kon. (twee uur winkelen is nog steeds te veel)

    Nu ik opnieuw zwanger ben, en ditmaal mijn klachten wel serieus neem, lijkt het me fijn om af en toe ervaringen uit te wisselen en mij ei kwijt te kunnen.

    Ik hou er niet van om mijn omgeving steeds lastig te vallen met mijn pijntjes, dus af en toe digitaal mijn hart luchten lijkt me prettig.

    Ik hoop dat er binnenkort nog meer mensen hier komen prikken!

    Groetjes Ingrid