Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

scriptie bekkeninstabiliteit

  • Anita Westerink

    Beste lezers,

    Voor mijn opleiding tot kraamverzorgende moet ik een scriptie schrijven. Ik wil dit graag doen over bekkeninstabiliteit. Het is een relevant onderwerp en goed voor mij als aankomend kraamverzorgende om er het een en ander van af te weten.

    Graag wil ik weten hoe de begeleiding bij zwangeren is tijdens hun zwangerschap. Wordt u hier goed over geinformeerd en begeleid? Wat verwacht u van de kraamverzorgende met betrekking tot de lichamelijke verzorging van de kraamvrouw en de huishoudelijke taken?

    Heeft u al kraamzorg gehad? Hoe kijkt u hierop terug? Wat had u achteraf graag anders gehad?

    Ik kan een heleboel informatie uit boekjes halen, maar de beste reacties zijn wat mij betreft toch van de vrouwen en gezinnen die het zelf ondergaan.

    Ik zou het zeer op prijs stellen als u mij hierover wilt informeren.

    Hartelijke groeten, Anita Westerink

  • Anita Westerink

    U kunt mij mailen op: gerritenanita@chello.nl :)

  • Chantal

    Op mijn website kun je veel informatie vinden over bekkeninstabiliteit. Ook een hulpmiddel die ik in eerste instantie speciaal voor deze doelgroep produceer.

    Ik ben een ervaringsdeskundige op het gebied van bekkenklachten in de zwangerschap.

    Tijdens de 1e heb ik dusdanige instabiliteit gekregen dat ik mezelf met een rolstoel moest laten vervoeren. De 2e zwangerschap heb ik, door betere begeleiding, beter weten wat mijn grenzen waren en een betere spierconditie te onderhouden, veel beter doorstaan.

    Voor vragen kun je altijd contact opnemen

    gr. Chantal

  • Judith

    Hoi,

    Ik wil mijn scriptie ook over bekkeninstabiliteit doen.

    Ik heb geen idee of dit een goed onderwerp is. Is er veel over te vinden?

    Ik ben wel benieuwd naar je ervaring!

    Groetjes,

    Judith Makop

  • Els

    Voor vragen mag je mij wel mailen, ik heb ernstige bekkeninstabiliteit, 2e zwangerschap in een rolstoel gezeten, en 1 jaar na de laatste bevalling hieraan geopereerd. Dit was 10 weken geleden en ik heb nog een lange weg te gaan.

    Groetjes Els